PR produktowy

Zajmujemy się nie tylko komunikacją firm ale również wsparciem medialnym ich produktów. Nasi specjaliści prowadzili kampanie z zakresu PR produktowego dla firm z rynku nieruchomości, branży budowlanej, FMCG i sektora usług.

PR produktowy jest skierowany do ostatecznych odbiorców produktów firmy. Jego celem jest informowanie o asortymencie, zaletach i cechach funkcjonalnych, budując jednocześnie pozytywny wizerunek produktów oraz całej firmy.

W ramach PR produktowego oferujemy:

  • Relacje z mediami
  • Opracowanie materiałów promocyjnych
  • Budowę stron WWW i zarządzanie contentem

Wśród stosowanych przez nas narzędzi PR produktowego warto wymienić:

  • badanie medialnego wizerunku produktu
  • analizę kanałów komunikacji z grupą docelową
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów
  • doradztwo PR przy rebrandingu produktu
  • stałą komunikację na temat oferty produktowej
  • wsparcie kampanii reklamowych działaniami PR
  • eventy z prezentacją produktów
  • produktowe konferencje prasowe
  • monitoring i analizę doniesień medialnych
  • zarządzanie sytuacją kryzysową
  • doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej