Partnerzy

  • iprex
    Jesteśmy jedyną agencją z Europy Środkowo – Wschodniej, która jest członkiem międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR – IPREX. Współpraca międzynarodowa z siecią niezależnych agencji PR jest naszą przewagą, która pozwala nam realizować globalne strategie komunikacyjne naszych klientów.
  • zfpr
    Jesteśmy członkiem Związku Firm Public Relations, który powstał jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 38 agencji. ZFPR jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations.
  • gpw
    Jako jedyna agencja PR uzyskaliśmy status GPW EduPartner przyznany przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie za nasze zaangażowanie w upowszechnianie dobrych praktyk wśród spółek giełdowych.
  • parkiet
    Prowadzimy z dziennikiem Rzeczpospolita i Gazetą Giełdy Parkiet cykl szkoleń zakresu praktyk komunikacji spółek z rynkiem przy zaangażowaniu swoich konsultantów, jako wykładowców.
  • seg
    Agencja Martis CONSULTING była partnerem merytorycznym III Kongresu Relacji Inwestorskich, organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Podczas Kongresu zaprezentowane zostały wyniki projektu badawczego „Oczekiwania mediów wobec spółek giełdowych”, którego celem była ocena standardów komunikacji spółek giełdowych z mediami oraz użyteczność i wiarygodność poszczególnych narzędzi.
  • sgh
    Jako jedyna w Polsce agencja PR jesteśmy partnerem merytorycznym Szkoły Głównej Handlowej w realizacji Podyplomowych Studiów Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej, które są skierowane do kadry kierowniczej i specjalistycznej przedsiębiorstw notowanych na GPW oraz innych osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu budowania relacji inwestorskich oraz komunikacji finansowej na polskim rynku kapitałowym. W gronie wykładowców są nasi konsultanci.
  • sii
    Współpracujemy ze Stowarzyszeniem Relacji Inwestorskich przy realizacji celów komunikacyjnych naszych Klientów. Wykorzystujemy narzędzia relacji inwestorskich i PR finansowego, oferowane przez SII, w tym między innymi: wywiady w kwartalniku „Akcjonariusz”, udział w Investors Day, mailingi do inwestorów oraz współpraca przy przygotowaniu agendy konferencji inwestorskiej WallStreet.
  • sii
    Jesteśmy w pierwszej trójce najlepiej ocenianych przez klientów firm PR (magazyn Home & Market, Kliencki Ranking Agencji Public Relations 2009).