Martis CONSULTING w finale 13. edycji konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations po raz 13. ogłosił zwycięzców Złotych Spinaczy – prestiżowego konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie PR w Polsce. Nasza agencja znalazła się wśród trzech najlepszych projektów wyróżnionych w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie. Uznanie jury zdobył projekt „Kampania komunikacji wydzielenia spółki Private Equity Managers S.A. ze struktur Grupy MCI i jej IPO”.

– Każdego dnia wspieramy naszych klientów w realizacji kompleksowych strategii komunikacji. Jedną z naszych specjalizacji jest prowadzenie działań z zakresu relacji inwestorskich i PR finansowego. Sukces oferty oraz debiut PEM był na tyle spektakularny, że ciężko będzie go powtórzyć w najbliższym czasie  – powiedział Dariusz Jarosz, Prezes Zarządu Martis CONSULTING.

IPO Private Equity Managers S.A. było jednym z najważniejszych wydarzeń na polskim rynku kapitałowym w tym roku. Spółka, której tożsamość została zbudowana w czasie zaledwie kilku miesięcy, sprzedała wszystkie oferowane akcje po cenie maksymalnej przy popycie wielokrotnie przekraczającym podaż. Na pierwszej sesji giełdowej pozwoliła inwestorom zarobić aż 19%.

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce.

Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

Wróć do Aktualności Wróć do strony głównej