5 kroków strategii SEO + PR

Reputacja Twojej firmy jest kluczem do jej sukcesu. A ponieważ bardzo zależy Ci na dobrej reputacji, na stałe współpracujesz z agencją PR lub samodzielnie prowadzisz działania w tym zakresie. Niestety PR bez SEO (ang. Search Engine Optimaliation, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych), nie zapewni Ci pełnej kontroli nad budowaniem wizerunki marki w Internecie. Możesz jednak  wpłynąć na to, jakie informacje zobaczą Twoi potencjalni klienci. Internauci najczęściej szukają opinii na temat firm, usług i produktów w Google.  Warto zadbać o widoczność w wyszukiwarce tych stron, które stawiają Twoją markę w dobrym świetle. Nasza rada: polub SEO tak samo, jak lubisz swojego PR’owca i zacznij działać według poniższych pięciu kroków. więcej

3 trendy w public relations na 2017 rok

PR to nieustanne podążanie za trendami, dostosowywanie strategii działań do zmieniających się oczekiwań odbiorców i rozwój z duchem czasu. Rosnące znaczenie mediów cyfrowych wyłania przed nami nabierające tempa zmiany w budowaniu public relations. Poniżej przedstawiamy trzy trendy, które będą zyskiwać na znaczeniu w tym roku:

więcej

PR marek ekskluzywnych. Czym się kierować w promocji dóbr luksusowych?

Okres przedświąteczny to idealny czas dla działań marketingowych. Pojawia się wówczas fala kampanii reklamowych, artykułów sponsorowanych, wielkich wyprzedaży, rabatów i konkursów. Jak wykorzystać ten „gorący” czas w branży PR-owej w przypadku marek ekskluzywnych? Jak je skutecznie promować i na co zwrócić uwagę?

Ekskluzywność przede wszystkim charakteryzuje się niedostępnością. Do jej niedostępności może przyczyniać się cena i ograniczona ilość produktów lub usług. Kolejno po niedostępności jest jakość i unikatowość. Promocja marek ekskluzywnych wymaga specyficznej strategii. Pieczołowicie wdrażanej dzień po dniu, tak by zachowana była spójność, a marka pozostawała wierna swym pierwotnie zaprojektowanym ideałom. więcej

Społeczna odpowiedzialność, dobrą praktyką biznesu

Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) to podejście do zarządzania, które uwzględnia społeczne i środowiskowe oddziaływanie organizacji. Bez względu bowiem na skalę i charakter prowadzonej przez nas działalności, wywieramy określony wpływ na otoczenie, a rolą podejścia odpowiedzialnego społecznie jest minimalizowanie negatywnego i dążenie do maksymalizowania pozytywnego oddziaływania. więcej

O skuteczności kampanii społecznych, czyli jak Tobiasz apeluje do wszystkich kierowców

Kampanie społeczne dotyczą ważnych, choć często ignorowanych lub marginalizowanych zjawisk społecznych. Ich ambicją jest wpływ na jak największą liczbę osób i skłonienie do refleksji, a dalej do działania. Aby przebić się przez natłok informacji, którymi bombardowany jest codziennie odbiorca, kampanie odwołują się najczęściej do silnych emocji lub szokują, a wszystko po to, aby zapisać się w świadomości społeczeństwa i sprowokować dyskusję. więcej

Okiem inwestorów indywidualnych

CSR coraz popularniejszy wśród inwestorów indywidualnych

 

Ponad 60 proc. spośród badanych inwestorów indywidualnych spotkało się już z terminem społecznej odpowiedzialności biznesu, a zdecydowana większość z nich uważa, że przestrzeganie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu jest ważna z punktu widzenia inwestorów – wynika z badania „Postrzeganie społecznej odpowiedzialności spółek giełdowych przez inwestorów” przygotowanego przez Martis CONSULTING, we współpracy z warszawską GPW, SEG oraz SII. Dla większości badanych inwestorów indywidualnych, obecność spółki w składzie RESPECT Index nie ma żadnego wpływu na decyzje inwestycyjne. więcej

Okiem inwestorów instytucjonalnych

Oczekiwania inwestorów instytucjonalnych motywacją dla spółek giełdowych

 

Dla inwestorów instytucjonalnych strategia spółki uwzględniająca zasady społecznej odpowiedzialności biznesu w dość istotny sposób buduje jej wartość, a dla większości z nich przestrzeganie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu przez spółki giełdowe istotne – wynika z badania „Postrzeganie społecznej odpowiedzialności spółek giełdowych przez inwestorów” przygotowanego przez Martis CONSULTING, we współpracy z warszawską GPW, SEG oraz SII.

więcej

Okiem spółek giełdowych

Oczekiwania inwestorów instytucjonalnych motywacją dla spółek giełdowych 

Dla inwestorów instytucjonalnych strategia spółki uwzględniająca zasady społecznej odpowiedzialności biznesu w dość istotny sposób buduje jej wartość, a dla większości z nich przestrzeganie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu przez spółki giełdowe jest istotne – wynika z badania „Postrzeganie społecznej odpowiedzialności spółek giełdowych przez inwestorów”, które zostało przeprowadzone w połowie 2014 roku przez Martis CONSULTING, we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych oraz Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych.

więcej

Strona 1 z 212
Wróć do strony głównej